Please fill in the form for your order

Name:
Can we help you?
Email Address:
Contact No.
Mailing Address: (Product will be send directly to this address without further enquiry)
Orders and additional notes
Where did you hear about us?

Click here to create your own form.

Tuesday, March 16, 2010

Little Missy wristlets


Hi, saya nak perkenalkan design baru pula. 8 buah beg yang comel ni dipanggil Little Missy wristlet, entahlah kenapa gamaknya namanya gitu, terpacul aje nama tu setiap kali nampak wristlet ni. My daughter suka wristlet ni, even saya juga suka bawa wristlet jenis ni jika ke kedai berdekatan rumah, senang, malas bawa handbag (tak minat pun, mungkin kerana kena kendong anak kecil lagi, so bawa handbag ni menyusahkan betul!)

LMW - 01 (SOLD)

LMW - 02 (AVAILABLE - 1 IN STOCK)

Okey, wristlet ni ada stitch on strap (dah nama pun wristlet, kena ada strap-lah, kan?), saya attached juga ribbon kecil kat corner bawah tu untuk tujuan perhiasan, nampak comel (bagi saya-lah) Emm, saya guna zip sebagai closure. Simple aje wristlet ni tapi sangat praktikal untuk dibawa ke mana-mana.
LMW - 03 (AVAILABLE - 1 IN STOCK)

LMW - 04 (AVAILABLE - 1 IN STOCK)
LMW - 05 (AVAILABLE - 1 IN STOCK)
LMW - 06 (SOLD)
LMW - 07 (AVAILABLE - 1 IN STOCK)
LMW - 08 SOLD
Harga seunit
RM12 (tidak termasuk kos penghantaran)

Saiz (anggaran)
14.5cm (L) x 15cm (T), tali- 26cm

Materials
Exterior
-Heavy cotton - LMW - 03 hingga LMW - 06
-Light cotton - LMW - 08
-Batik sarong - LMW - 01 dan LMW - 02
-Water proof fabric - LMW - 07

Interior
-Interfacing (all wristlets)
-Light cotton (all wristlets)
*semua unit cuma ada satu sahaja dalam stok

Saya juga menerima tempahan by dozen dengan harga yang lebih murah untuk semua hasil kerja tangan saya. Sudi-sudilah meng-emel saya di sketch.andsew@gmail.com, jika mahu membuat pesanan.
Terima kasih!

...yang ini pandangan dari depan setiap wristlet,

saya pilih satu design untuk tunjuk semua bahagian beg, ya!

...yang ini keseluruhan gambaran beg

(barangan yang dipamerkan tidak termasuk sekali dengan begnya ye, cuma tujuan perhiasan)

...yang ini gambar sisinya, saya suka letak riben bagi nampak macam label...hehe...

...menarikkan tepi beg tu? Saya suka design sebegini.

...yang ini saja nak tunjukkan strap-nya. Biar jelas gambaran begnya.

...yang ini nak tunjuk zip-nya, saya tambah riben yang kecil comel untuk senang nak buka dan tutup zipnya.

1 comment:

Cemmomile said...

salam,

berminat dgn LMW 04. mcm mudah n selamat dibawa.
cemmomile@yahoo.com.my