Please fill in the form for your order

Name:
Can we help you?
Email Address:
Contact No.
Mailing Address: (Product will be send directly to this address without further enquiry)
Orders and additional notes
Where did you hear about us?

Click here to create your own form.

Wednesday, May 26, 2010

Custom made dan orders from Puan Zana

MOTHER'S DAY SET DAN FREE GIFT, BABY JAJA
Hi semua, hari ini saya dah pun poskan poslaju untuk Puan Zana and Mas, alhamdulillah, order daripada Puan Zana ni dah tertangguh dekat seminggu sebab saya menunggu kain dari Fabric Buffet, jadi penangguhannya memang tidak dapat dielak. Maaf ye, Puan Zana...stok kain di kedai kain di Dungun ni memang terlebih terhad :)

Jadi inilah dia order dari Puan Zana. set Mother's Day untuk ibu tersayang beliau (Nadiah dan Suraya), dua pencil case dan 3 Zanarin (uniseks wallet untuk kanak-kanak).
Hanna, pencil case ini ada 1 poket di bahagian dalam dan handle untuk senang nak bawa ke mana-mana, juga zip sebagai closure-nya. Harga bagi pencil case ni adalah RM12 (tidak termasuk penghantaran).
Yang ini pula Nadiah tetapi dilebarkan sedikit dalam 29cm atas request Puan Zana sendiri.


YANG BELAKANG SEKALI CUSTOM MADE NADIAH, DIIKUTI PENCIL CASE HANNA DAN JUGA FREE GIFT

Wallet Zanarin pula mempunyai 2 slot untuk letak kad (request dari Puan Zana sendiri, satu coin slot (Puan Zana, nanti saya akan buat coin slot macam yang Puan minta tetapi kurang kembung...masih memikir idea) Sebenarnya saya kurang gemar wallet dengan bias di sekeliling, nampak tebal...







Harga bagi Zanarin ialah RM13 (tidak termasuk penghantaran).

Puan Zana semestinya mendapat harga yang istimewa sebab Puan Zana memang setia menempah dari saya. Untuk Puan Zana juga hadiah free gifts-nya adalah baby jaja dan smaller version of Hanna. Harap Puan Zana berpuas hati dengan khidmat dan produk dari Little-Iro-Iro. Terima kasih, Puan.

1 comment:

pn zana said...

salam liza,

my dear 2 son dah berebut dgn wallet mereka, alhamdulillah they like what they saw. very good fabric selection. suka and honoured ada wallet nama kak zana. i like.... dan dah tak surprise ya sbb dah tgk mystery giftnya. thank very much dear...

pn zana.