Please fill in the form for your order

Name:
Can we help you?
Email Address:
Contact No.
Mailing Address: (Product will be send directly to this address without further enquiry)
Orders and additional notes
Where did you hear about us?

Click here to create your own form.

Tuesday, May 25, 2010

Custom made BABY JUE TOTE ORGANIZER




Salam semua, amboi, lama sungguh saya tak upload post di sini. Penat perah otak membuat beg dan minggu-minggu yang sangat MALAS buat saya...sekarang ni mood dah kembali normal tetapi, tak larat pula sebab semakin sarat membawa baby :)




Inilah bag organizer untuk BABY JUE tote. Tote-nye saya tak buat lagi, tetapi, organizer-nya inilah dia. Organizer ni menggunakan fabrik bermotifkan baby yang diberikan khas oleh tuan punya, Mas. Kainnya soft cotton, jadi memang sarat dengan interfacing dan soft cotton untuk memberi ketebalan pada organizer ni.

Kecil aje organizer ni dan mempunyai 7 poket di sekeliling bahagian luar dan juga 1 poket besar di bahagian dalam. Di kiri dan kanan adalah untuk letak botol susu, dan ada 2 poket di satu bahagian dan 3 lagi di bahagian yang satu lagi. Saya juga menggunakan velcro sebagai lock-nya. Sememangnya tote organizer ini untuk baby bag, ya! Organizer untuk handbag akan menyusul akan datang!! Boleh request untuk tote-nya sekali, harga akan diberitahu nanti...



Saiz organizer ni adalah 26cm x 23 cm x 12 cm dan handles-nya dalam 20cm end-to-end.

Harga bagi organizer ini adalah RM48 (tidak termasuk penghantaran)





Terlupa pula ambil gambar untuk free gift...Mas juga request untuk buatkan sarung bantal baby, 3 helai semuanya...Thanks Mas for your order. By the way, Mas, sarung bantal tu saya guna pinking shear aje ends-nya sebab serger saya suka makan kain...maknanya selalu buat hal! Sorry ye, but still okay sebab fabrik tu bukan jenis berserabut...


No comments: