Please fill in the form for your order

Name:
Can we help you?
Email Address:
Contact No.
Mailing Address: (Product will be send directly to this address without further enquiry)
Orders and additional notes
Where did you hear about us?

Click here to create your own form.

Tuesday, April 27, 2010

Order dari Puan Ira


Mulai hari ini, saya nak tunjukkan apa yang di tempah oleh customers little-iro-iro, dan apa pula free gift yang mereka dapat supaya anda semua *drooling* hehe...Taklah, saja melawak, saya nak share apa yang boleh dibuat dengan fabrik-fabrik lain tu, mungkin ada yang tak nampak gambaran...
Tapi penyiaran gambar tempahan hanya setelah pelanggan dah dapat apa yang mereka tempah, tak adil pula orang lain tau dulu surprise-nya kan?
Tiga hari juga saya ambil masa untuk buat order dari Puan Ira, nasib baik dalam limit masa yang saya tetapkan...Mesti disiapkan dalam masa 2-3 hari bergantung dengan jenis produk dan itulah janji saya :)
Dan kualiti jahitan masih menjadi keutamaan saya. Sepatutnya boleh siap dalam masa 2 hari ni, tapi anak bongsu saya tah la kenapa, pantang sungguh tengok saya duduk dekat meja mesin jahit tu, mula dia merengek...
Puan Ira order 2 ways Nellysa, saya dah ubah permenantly design-nya supaya lebih kemas dan lebih cantik, Azalea dan Nicky, semua menggunakan fabrik sama dan yang lagi dua yang terletak di bawah pouch Azalea tu, free gift saya untuk Puan Ira. Bila saya rasa nak bagi, apa saja dalam simpanan saya, saya sertakan sekali :)
Harap Puan Ira suka dengan beg-beg yang di-order-nya tu ye :) Kalau puas hati dengan little-iro-iro, boleh order lagi yee... :)
Terima kasih!!!

No comments: