Please fill in the form for your order

Name:
Can we help you?
Email Address:
Contact No.
Mailing Address: (Product will be send directly to this address without further enquiry)
Orders and additional notes
Where did you hear about us?

Click here to create your own form.

Wednesday, April 28, 2010

Shell pouch - Suraya

SURAYA 01 - SOLD

Ini design baru -Suraya namanya. Saya suka design ni yang saya tengok dari Jepun. Sangat ketagih dengan kraftangan dari Jepun, mereka sangat teliti dan rekaan juga sangat unik!

Okey, yang ini di panggil shellpouch - Suraya, mungkin sebab nampak macam shell sikit kerana ada 2 pleats di kedua-dua belah di bahagian base-nya, dan disebabkan pleats ini juga, pouch ni jadi puffy bila diisi barang ke dalamnya. Juga roomy!










Di bahagian base-nya, untuk menutup jahitan di tempat pleats tu saya jahitkan satin bias binding. Dan macam biasa pada zipnya saya tambahkan manik kayu yang diikat menggunakan tali cotton.

Bahagian lining pula saya menggunakan fabrik upholstery dan dibahagian tepi (lining) saya gemar menggunakan bias binding untuk menutup jahitan supaya lebih kemas.

Pouch ni kecil aje, jadi, sesuai untuk diletakkan aksesori rambut (getah rambut, klip rambut dan sebagainya).


Saiz anggaran: 15cm (lebar zip ke zip) x 10cm (tinggi)


Harga: RM12.90


SELAMAT MENJAMU MATA!

No comments: