Please fill in the form for your order

Name:
Can we help you?
Email Address:
Contact No.
Mailing Address: (Product will be send directly to this address without further enquiry)
Orders and additional notes
Where did you hear about us?

Click here to create your own form.

Thursday, April 22, 2010

Tengok dulu ya!


Selamat malam para tetamu yang datang berkunjung. Dah malam ni, hai, anak pula tengah menyusu, tapi mesti upload juga gambar beg terbaru ni, custom made dari seorang pelanggan yang mungkin sedang menunggu gambar beg ni.
Inilah Baby Jue, nama design ni, sempena pelanggan yang memberi idea kepada pembuatan bag organizer ni.
Tote bag ni kalau sekali tengok memang nampak macam baby bag, kan? Tetapi bagi saya, ianya lebih kepada tote bag organizer cum diapers bag, boleh lah kalau nak guna kedua-duanya. Jadi, tidaklah terhad baby bag anda, asalkan ada tote bag yang besar sikit dari organizer ni, dah boleh jadi baby bag!
Sebagai closure saya gunakan riben velvet warna hitam.
Handles-nya saya guna webbing dan dijahit fabrik yang sama dengan beg tu ke atasnya. Ada 5 poket di luar, 2poket di sebelah dan 3 poket disebelah lagi satu tu. Sebelah dalam pula di bahagian tepi ada 2 poket untuk letak botol susu bersaiz biasa (habis besar pun botol coca-cola kecil tu)
Walaupun kecil, agak roomy juga pada sayalah, sebab saya pun kurang pasti banyak mana barang yang ibu-ibu selalu bawa dalam baby bag ni :)
Ukurannya, esok saya update di post yang sama dan harganya jika menggunakan fabrik jacquard seperti ini adalah RM38 (tidak termasuk penghantaran). Boleh juga request untuk matching tote bag bagi organizer ini, harganya nanti saya habaq, sebab hehe...nak bagi tidur baby dulu ni, dah terlena pun atas riba saya...
Selamat malam!!
Okay, saya sambung aje ni...
Beg ni di sebelah liningnya ada interfacing supaya lebih tebal dan terletak. Handlesnya pula jenis bimbit (handheld) aje...Boleh tempah sekali dengan tote bag yang matching ye, jangan segan-segan hehe...
Ukuran (anggaran)
Sisi: 11cm
Lebar: 32.5cm
Tinggi: 25cm
Handles: 30cm
Harga: Jika menggunakan heavy jacquard seperti fabrik diatas ni RM38 (tidak termasuk penghantaran)

1 comment:

TinyTini said...

Salam..nice handmade here..congrats..jom singgah blog saya..ada heavy canvas cotton for sale! thanks